אבוטבול: "לא לסיים את המבצע לפני שמחזירים את גופות החיילים"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on אבוטבול: "לא לסיים את המבצע לפני שמחזירים את גופות החיילים"

    ח"כ משה אבוטבול בריאיון ל'קול חי': "מצטרף לקריאתם של רבים בנושא השבת גופות החיילים; יש לנו הזדמנות מאוד גדולה וטובה למערכת הביטחון לנצל את המומנטום ולדרוש גם את הדבר האלמנטרי הזה"

    משה אבוטבול צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ משה אבוטבול קורא לראש הממשלה ולשר הביטחון לפעול להשבתם של גופות החיילים ההרוגים מצוק איתן, הדר גולדין ואורון שאול ואף לא לסיים את המבצע בעזה לפני השגת המטרה הזו: "אני מצטרף לקריאתם של רבים. שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין ז"ל הגיע אלינו לישיבת סיעת ש"ס ושם דיבר ממש מקירות ליבו וסיפר לנו על הבן שלו", אמר אבוטבול בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, והמשיך "אני חושב שיש לנו הזדמנות מאוד גדולה וטובה למערכת הביטחון לנצל את המומנטום ולדרוש גם את הדבר האלמנטרי הזה".

    לדבריו "זה דבר שהוא הומני. אנשים מחכים לראות לפחות את גופת בניהם, אם לא זכו לקבל אותם חיים וזה עניין של אנושיות בסיסית ולא נושא לדיון בכלל. אני מאוד מקווה ששר הביטחון וראש הממשלה ינצלו את המצב לטובת זה".

    אבוטבול סיפר על איומים שקיבל לאחרונה, ככל הנראה מאנשי טרור: "היו נגדי איומים בימים האחרונים, התלוננתי לקצין הכנסת על ששלחו לי הודעות נאצה, התקשרו ודיברו נגד הציונות והיהודים. לפי המספרים זה לא נראה ישראלים. כנראה מעזה. אני סבור שהם פשוט השיגו רשימה של כל חברי הכנסת, זה לא קשה להשיג את המספרים והחליטו לאיים עלינו. שמעתי שחברי כנסת נוספים קיבלו איומים דומים. העברתי את זה לחקירה כאמור ואני מאוד מקווה שיגיעו לפחות לאלה מהם שיש להם מספרים ישראלים".

    אבוטבול נשאל אפ הדבר עורר בו תחושת פחד והשיב: "לא פחדתי. כאיש ציבור אתה צריך לדעת להיות מוכן גם לדברים מהסוג הזה. גם כשהייתי ראש העיר מישהו שלח לי קליע בתוך מעטפה", סיפר.



    1 תגובות

    מיין תגובות